turbolucidor: Öööhhh, om vi vinner på torsdag är vi med igen???? Det skulle jag väl ändå inte påstå. I och med att Linköping tog en poäng och vi två så tog vi bara in en poäng. Dvs vi är nio poäng efter. Om vi vinner nästa match mot SSK och LHC samtidigt vinner sin, är vi fortfarande efter nio poäng efter.
Det är bara att inse att vi har en lång väg att vandra för att undvika kvalserien, och att chansen att undvika den är liten. Men en chans är alltid en chans...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det skulle jag väl ändå inte påstå. I och med att Linköping tog en poäng och vi två så tog vi bara in en poäng. Dvs vi är nio poäng efter. Om vi vinner nästa match mot SSK och LHC samtidigt vinner sin, är vi fortfarande efter nio poäng efter.
Det är bara att inse att vi har en lång väg att vandra för att undvika kvalserien, och att chansen att undvika den är liten.
Men en chans är alltid en chans...