Diskbänksrealismen till trots tjöt jag ett yippee när två poäng bärgats hem idag. Kanske naivt men jävligt härligt. Bra jobbat av Timrå IK. Annars så är vi både dödsdömda och torterade förståss- så vi ringer Amnesty genast. Det fattar varje tik tok i landet. Men ibland får vi små glädjetjut och hoppar uppåt i spontana rörelser som naturligtvis stoppas när vi slår huvvet i celltaket. Aj aj.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bra jobbat av Timrå IK.
Annars så är vi både dödsdömda och torterade förståss- så vi ringer Amnesty genast. Det fattar varje tik tok i landet.
Men ibland får vi små glädjetjut och hoppar uppåt i spontana rörelser som naturligtvis stoppas när vi slår huvvet i celltaket. Aj aj.