1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41980

Sv: Yippie!!
dr Dängroth: Haha, slå huvet i taket ja. Det var en match under kvalserien (eller möjligen superallsvenskan) då Timrå låg under med 3-0 borta och vände. Hade sportradion på och när kvitteringsmålet kom stod jag i köket och diskade. Släppte tallriken i sinken, och tog ett jätteskutt mot vardagsrummet (och sportradion). Mitt tigersprång tog dock stopp i dörrkarmen (betong) där jag slog i pannan och drosade ner på vardagsrummet i en hög. En rejäl bula och en anektdot blev resultatet. Fast det var det värt, Timrå vann matchen =)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer