Åke the Myth: Instämmer! Förhoppningsvis var detta en väckarklocka som skrällde! För bövelen! Laget har aldrig sett starkare ut! Det måste ha varit någon form av snetändning i går. Jag vidhåller att det inte finns några lätta matcher i ES. Inga dåliga lag som man åker och plockar på tre poäng! Mora visade det för FBK igår om inte Tikare och Jönköpingsbor märkte det i sina matcher... TIK har levt gott i några säsonger på att vi har varit underskattade. Vi får inte ramla in i den fällan själva. Det är 100 knutar i 60 min i 50 matcher som gäller!!!!!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Instämmer!
Förhoppningsvis var detta en väckarklocka som skrällde!
För bövelen! Laget har aldrig sett starkare ut!
Det måste ha varit någon form av snetändning i går. Jag vidhåller att det inte finns några lätta matcher i ES. Inga dåliga lag som man åker och plockar på tre poäng!
Mora visade det för FBK igår om inte Tikare och Jönköpingsbor märkte det i sina matcher...
TIK har levt gott i några säsonger på att vi har varit underskattade. Vi får inte ramla in i den fällan själva. Det är 100 knutar i 60 min i 50 matcher som gäller!!!!!!!!!!!