1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 419917

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-09-20
Janken: tror allt strulet på sistone har bidragit till att det gått dåligt en tid nu:
1/ Osäkerheten kring Kimmos skada och innan det blev klart med vikarien som vi inte vet hur länge han stannar.
Tror annars Kimmos storspel senaste åren bidragit en del till stabiliten.
2/ Skadade: Koskinen och Rajamäki.
3/ Alla är inte på plats och det verkar omöjligt att spela ihop gänget:
Manderville inte här, Zeta skall in i laget : var?, Modin kommer när?
Kommer fler lockoutade lirare?

Det kan bara bli bättre.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer