1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425254

Sv: Bra klackinsats
Smokey:
Jovisst! Jag håller med... i princip!
Men eftersom Storfoppa sa så sent som igår att "timrå har en målvakt som är nästan lika bra som vår" så bidrar dom själv till fokuseringen!
Dom har tagit hit honom som en stjärna, pratar om honom som en stärna, betalar och betraktar honom som en stjärna!
Annat vore om dom tog hit honom som backup till en förstemålis. Lite avtrappning som avslutande av karriären. (Jmfr Bosse Ahls roll i HV)
Men Modo har själv sagt, och vidhåller fortfarande att han är "lite" bättre än Kippro, Lundqvist, Hento, Liv...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.