1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 4253

Sv: Finansiärerna
Utan dessa finansiärer så hade vi nog inget hockeylag, precis som i allt annat så är det pengarna som styr. Det är nog bäst att börja o vänja sig, för det kommer bara bli mer o mer sånt här, tyvärr... Om några år kommer det att se ut som det gör i NHL idag i flertal svenska hallar. Titta bara i globen där de har en hysterisk gaphals som förjäves försöker få i gång den stela tystlåtna publiken.

För att hockeyn ska få behålla lite av sitt stuk här Timrå så får ALDRIG ståplats läktarna försvinna, för försvinner de, ja titta i hur det är i globen.

Så HH ska nog vara glad att det inte är värre än vad det är. Och strimmorna är bra på det de gör, de piffar upp introt o stämmningen för de som inte är lika engagerade oss riktiga fans, men så länge man inte tar efter globens metoder så får man väl vara nöjd.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...