1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425347

Sv: 2 -2 målet
DanneW: Haha.. rubriksättarna på aftonbladet har inte alla bestick i lådan. Men jag är inte förvånad.. Aftonbladet sportredaktion har sällan rätt i någonting. De lyckades ju till och med vrida till att foppa var bättre än zäta trots att både Hockeylive, Jonasson på radiosporten samt DN (!!!!) var överens om att han var matchens bästa lirare :)

På tal om aftonbladets sportredaktion så har Mats Wennerholm äntligen slutat att skicka porrmail till mig :D

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.