1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425435

Sv: 2 -2 målet
Poffa: Klart det är så och ingen människa är opåverkad av det heller. Salos psyke får mycket smällar. Sedan om man tycker det är rätt att han mobbas så pass mycket är ju en annan fråga.

NuMo: Ja hur vi än ältar det så gjorde han fel och MoDo förlorade två poäng men de har 47 omgångar på sig att ta igen dem och placera sig bra inför slutspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.