Jag har hela tiden känt på mig att inledningen skulle vara trög för Timrås del.. Oregelbunden försäsong + en del sena ankomster i laget. Det tar nog ett tag innan Timrå kommer igång ordentligt. Jag tror de kommer att bli riktigt vassa till slutspelet.
I den här matchen tror jag nog att de till slut kommer att mala sönder Mora och vända det här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har hela tiden känt på mig att inledningen skulle vara trög för Timrås del.. Oregelbunden försäsong + en del sena ankomster i laget. Det tar nog ett tag innan Timrå kommer igång ordentligt. Jag tror de kommer att bli riktigt vassa till slutspelet.
I den här matchen tror jag nog att de till slut kommer att mala sönder Mora och vända det här.