1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 428381

Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bo Bly: Dom på webbradion tycker då inte Zäta spelar speciellt bra. Jag som trodde han skulle tillhöra dom bättre i ES. Det är som inget bett i grillorna när han ska sätta igång. Timrå trycker på, men det låter som om det aldrig blir några farliga lägen. Och om det blir det så blir inte det där sista rätt. Däremot verkar ju Mora grymt effektiva. Nåja, jag hoppas att Mora blir tröttare i 3:e o vi kanske får någon utvisning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer