stefan jalonen: Jamen det är ju åt timrå....!!! Det är ju en viss skillnad. En Tikare är aaaaaaaaaaldrig partiskt...
Skämt å sido blir det lite patetsikt när de säger att Z ju har ett stort kunnande och kanske kommer igång längre fram på säsongen...va fan...de såg nog inte MoDo-matchen!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skämt å sido blir det lite patetsikt när de säger att Z ju har ett stort kunnande och kanske kommer igång längre fram på säsongen...va fan...de såg nog inte MoDo-matchen!!!