TGO: Nu har väl inte vi själva varit Guds bästa barn när det gäller att spela med den trupp man förfogade över vid säsongsstart. TIK har ju satt i system att värva spelare mitt under säsong, eller hur?
--
Lånesättet är väl i sig inget konstigt. Inte konstigare än att Brynäs lånar av Tierp eller att diverse NHL-proffs spelade i Elitserien under spelarstrejken för några år sedan! Eller att Timrå provar Kapanen i fem matcher!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
--
Lånesättet är väl i sig inget konstigt. Inte konstigare än att Brynäs lånar av Tierp eller att diverse NHL-proffs spelade i Elitserien under spelarstrejken för några år sedan! Eller att Timrå provar Kapanen i fem matcher!