1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 429503

Sv: Kvällens domare
Janken: Tyckte du att du var rolig nu när du nämde Webradiohelvetet för mig. Som alla säkert redan känner till så funktionerar den fortfarande inte för mig.

MoDo imponerar knappas,t ännu ska tilläggas. Att begära att de enögda emaljögona i lilleplutthallen ska tjoaotjimma med en ettfemma i röva är nog som att be matkön på hemmet att öka.

Ps. Det är bra att MoDo förlorar för då är chansen större att vi får dom efter oss i tabellen...!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.