1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 429539

Sv: Kvällens domare
mike66: Det var kö på Max i Ö-vik redan efter andra perioden då publiken började lämna Kempehallen och bege sig hemåt. Modo-Frölunda 1-6 i slutet av matchen. Håller verkligen Salo? Han drar på sig en 2+10 och är verkligen ur balans.

Lika lång kö var det inte när Malmö var på besök i Stockholm för mötet med Djurgården. Blott 4052 åskådare hade sökt sig till Globen denna tisdagkväll. Om det varit publikkris tidigare så är tillståndet ännu värre nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.