1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 43127

Sv: DIF - AIK
Jag förstår Harkimo. Jag vet inte hur mycket han stoppade in i AIK Hockey från början men det är ju lätt att se att investeringen inte varit någon succé, vare sig i plånboken eller tabellen. Varför ska han stoppa in mer pengar egentligen?

Riskkapitalistens gyllene regel: Dont throw good money after bad.

Någon fler gyllene regel som önskas?

Kul att White Lions ordförande tydligen gjorde bort sig på radion. Så går det när man inte gillar Timråsupportrar... Kolla länken.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...