1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 431880

Sv: Äntligen vinst i Jkpg!
Så trevligt att mannen, myten, legenden, konceptet Dragan kommer att dyka upp i Jönköping, bara det är värt entrépengen. Men vis av tidigare otrognas liftande med TIK031 (läs: Dysso) kan det bli tal om straffpåföljd. Om hans närvaro påverkar TIK negativt kan det bli tal om straffdeportering till Mjölby, det är ett straff som heter duga...;)

Allt den världsvane och sofistikerade Dragan har att se fram emot där är besök på den lokala puben, Zeb Macahan. Bara namnet torde säga en del...

Hur som helst ska det bli fantastiskt roligt att äntligen få beskåda älskade TIK i match igen. Jag hoppas stenhårt på seger. Jag har beskådat nog med förluster i KA nu. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.