Fick leta länge innan jag hittade tråden om Kapanen. Nu när Timrå IK vunnit två matcher i rad, så är det dags att skriva något positivt igen, tycker jag. Alltså, det är kul att Kapanen hittat formen.
Läste i Dagbladet att hans familj ansluter om någon vecka eller så. Hans insatser i målet, kan bli ännu bättre, nu när han inte har provmånadspressen på sig. Och så kan han planera socialt för den närmsta tiden.
Skulle Kapanen ha en dålig dag, så kan vi göra som RFN, ge MVP-priset till andremålisen för god insats med skötsel av båsdörr. Freddan är suverän på den posten, hoppas att han manar på lagkompisarna extra mycket ikväll, det lär behövas...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Läste i Dagbladet att hans familj ansluter om någon vecka eller så. Hans insatser i målet, kan bli ännu bättre, nu när han inte har provmånadspressen på sig. Och så kan han planera socialt för den närmsta tiden.
Skulle Kapanen ha en dålig dag, så kan vi göra som RFN, ge MVP-priset till andremålisen för god insats med skötsel av båsdörr. Freddan är suverän på den posten, hoppas att han manar på lagkompisarna extra mycket ikväll, det lär behövas...