Såg att Norrena var ute och spelade forward i dag igen!! Hyttar med klubban så fort han känner vinddraget av en motspelare. Klagar hos domaren!! Måste vara ostabil i humöret??
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Såg att Norrena var ute och spelade forward i dag igen!! Hyttar med klubban så fort han känner vinddraget av en motspelare. Klagar hos domaren!! Måste vara ostabil i humöret??