1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 437739

Sv: Rösta på Kungsör
ernie eagle: Med all respekt... Men vad knaprar du till frukost? Vet att jag haft någon våt mardröm där jag utklädd till transvestit nestlat mig in i TIK:s damlag... Skräcken stegrar när sedan Willysson & co utklädda till "strimlor" rusat in i omklädningsrummet för att mer fysiskt visa sin uppskattning;)

RESA TILL KARLSTAD PÅ LÖRDAG?

TIK-Bergslagen kan säkert fixa ihop några pers som kliver på bussen i Köping om det funkar. Vi betalar givetvis samma pris som Timrå tor.
Plus medlemsavg för suppeklubben för dom som inte är med ännu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.