ernie eagle: Jag förlitar mig på Nubben... Tycker han en Norsk e bra då e han det... Men vadå Norskar o Danskar kan inte spela hockey... Beviset e väl VM då...Vilken grupp e dom i????
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag förlitar mig på Nubben...
Tycker han en Norsk e bra då e han det...
Men vadå Norskar o Danskar kan inte spela hockey...
Beviset e väl VM då...Vilken grupp e dom i????