1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 439132

Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-10-19
geggelundin:
Möjligt!
Men att spela "grishockey" och inte få iväg folk i kontringarna är ju helt kört... Dom kan ju inte inrikta sig helt och hållet på pp!
Förutom deras pp så tror jag att jag räknade till fem anfall med avslut på mål... Kanske sex!
Och det där betalade jag för att se! Okej Timråvinsten var värd 100 spänn. Och jag fick ju se några briljanta räddningar av två bra målvakter!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.