1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 439156

Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-10-19
Huge:
Jaaa! Men om dom kunde sticka i kontringarna i alla fall!
Dom kommer ut i mittzon sen är dom ikappåkta!
Det blir ju såååååå tråkigt att titta på!
Timrå spelade ingen glimmrande hockey i kväll. Dom krånglar till uppspelen. Några fina passningar rakt genom mittzon fick vi se. En kanongenomåkning av Hedström, en av Hagos med fart. Men samtidigt är det svårt för ett offensivt lag att spela snygg och underhållande hockey när motståndarna inte bjuder upp!
Lahti verkade vara på fyllan dessutom. Absolut värsta exemplet drabbade faktist Brynäs. Spelaren skall vända ifrån Sanny L och lyfter klubban... så den nuddar armhålan... Då blåser Lahti!
Nä!
En skön trepoängare... men underhållningsvärdet!?!?!
Tja en svag trea på en skala till fem!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.