Abron: Klart det blir seger öl, men jag skall jobba dagen efter. Hade varit bästa att dra vidare till Märsta, men matchen gör ju att man måste stanna, vilket innebär att man måste dra en timma tidigare påmorgonen. Jo, bor där Tis-Torsdag Natt Skall va i Fjollträsk hela veckan
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hade varit bästa att dra vidare till Märsta, men matchen gör ju att man måste stanna, vilket innebär att man måste dra en timma tidigare påmorgonen. Jo, bor där Tis-Torsdag Natt Skall va i Fjollträsk hela veckan