Helg Ernest: Nu är det historia, nu är det Timrå IK som gäller, även om grav.... kan finnas till hands. Men som laget spelar nu, kan det gott räcka med en Cola eller en kopp kaffe på Route 66 i Tierp på hemvägen. Någon birra blir det inte på Globen, jag(vi) skall väll vara med supportrarna....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu är det historia, nu är det Timrå IK som gäller, även om grav.... kan finnas till hands.
Men som laget spelar nu, kan det gott räcka med en Cola eller en kopp kaffe på Route 66 i Tierp på hemvägen.
Någon birra blir det inte på Globen, jag(vi) skall väll vara med supportrarna....