Hamnade i vänstra delen av ståplats i går och där var det ingen som väsnades eller hördes. Försökte stämma in i klackens ramsor, men jag kände mig ganska ensam där. Tyckte Malmöklacken hördes bäst i början av matchen. (fast av naturliga skäl så tystnade dom alltmer) Hur göra så ramsorna låter i hela hallen?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tyckte Malmöklacken hördes bäst i början av matchen.
(fast av naturliga skäl så tystnade dom alltmer)
Hur göra så ramsorna låter i hela hallen?