redline: Precis som Swordster skriver så är det helt och hållet en akustikfråga. Det enda sättet att att förändra ljudbilden är att flytta klacken till mitten, eller att klacken helt enkelt växer. Men det är svårt att växa när läktaren är utformad som den är nu, tänker främst på ingångarna. Det skulle bli för uppsplittrat, halva klacken där vi står nu, och halva på andra sidan ingången. Med tanke på att folk som står 2 meter ovanför trumman inte hör någonting av det vi som står nere vid trumman startar så kommer det bli ett satans bök.
Tyvärr så lutar västra lite för mycket i vissa avseenden.
Är det någon som har pejling på om det händer nått på ombyggnadsfronten? Med ett övre etage på västra och så vidare. Skulle vara riktigt spännande att få se lite skisser.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tyvärr så lutar västra lite för mycket i vissa avseenden.
Är det någon som har pejling på om det händer nått på ombyggnadsfronten? Med ett övre etage på västra och så vidare. Skulle vara riktigt spännande att få se lite skisser.