Knylan: Ni i läktargruppen har nu världens möjlighet att komma med era synpunkter och vara med och påverka ombyggnationen. Kontakta styrelsen och be att få göra detta. (Antagligen fattar dom inte själva att dom ska ta in synpunkter från Supporterklubben.) För framtiden måste något göras åt ståplats. En stor öppning i mitten, eller ingångar längst ut på kanterna är mycket bättre än dagens mellanting. Beträffande bortastå borde det gå att hitta en HV-lösning...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ni i läktargruppen har nu världens möjlighet att komma med era synpunkter och vara med och påverka ombyggnationen.
Kontakta styrelsen och be att få göra detta.
(Antagligen fattar dom inte själva att dom ska ta in synpunkter från Supporterklubben.)
För framtiden måste något göras åt ståplats. En stor öppning i mitten, eller ingångar längst ut på kanterna är mycket bättre än dagens mellanting.
Beträffande bortastå borde det gå att hitta en HV-lösning...
Fattar Timrå vilken ENORM tillgång klacken är?