OKW: Tyvärr brukar det vara ekonomiska skäl som styr sånt, svaret man lär få är nog "Det funkar ju nu" eller något liknande... Är glad att pippin försvunnit, och jag hoppas att den ALDRIG kommer tillbaka. Vill folk som inte står i "klacken" skrika, så får de göra det, man kan liksom inte tvinga dem. Vafaan, vi får ju itne ens hela "klacken" att skrika.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Är glad att pippin försvunnit, och jag hoppas att den ALDRIG kommer tillbaka. Vill folk som inte står i "klacken" skrika, så får de göra det, man kan liksom inte tvinga dem. Vafaan, vi får ju itne ens hela "klacken" att skrika.