1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 443786

Sv: Klacken hördes dåligt i går
Janken: Det har aldrig kommit på tal att ta bort ståplats, däremot är det vissa från Timrå IKs attityd till supportrarna och klacken som många är oroade över.

Jag vet att folk är helt lyriska, gråter som ungen när någon pajsare på Sportbladet berömmer klacken och så vidare. Men ser man det inte mer djupgående och försöker förnya sig så blir det sällan bra i längden. De flesta av våra ramsor är tämligen trista, det vägrar vissa erkänna och motiverar det med att vi minsann är en av Sveriges bästa klackar ändå. Jag är inte nöjd där, vi ska bli bäst.

Vi har redan trycket, the soup liksom, dags att pula in lite mer ingredienser. Lite persilja eller vad fan det nu är i soppa, jag vet inte. =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer