friskan: Jag håller fortfarande inte med dig. "Utan sittplatsjävlarna hade vi haft kvar vår lada" skriver du. Känns lite som det OKW skriver att alla på ståplats får vara glada att de ens får vara i hallen.
Det är väl ändå Timrå IK som byggde hallen & inte sittplatsjävlarna? Timrå IK - dvs. summan av föreningens ingående delar såsom sponsorer, sitt & stå-supporters, kiosker, souvenirförsäljning (?) De ekonomiska & sportsliga förutsättningarna skapades juh av 18 års slitande & vedermödor då iallafall 75% av hallens kapacitet bestod av ståplats.
Jag hävdar: Utan EU hade vi haft kvar vår lada. Utan ståplats hade vi haft kvar vår lada. Utan ernie eagle hade vi haft kvar vår lada. Utan friskan hade vi haft kvar vår lada. Utan Kenneth Westberg hade vi haft kvar vår lada. Det jag vill ha sagt att det är allas vår lada! Peace!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är väl ändå Timrå IK som byggde hallen & inte sittplatsjävlarna? Timrå IK - dvs. summan av föreningens ingående delar såsom sponsorer, sitt & stå-supporters, kiosker, souvenirförsäljning (?) De ekonomiska & sportsliga förutsättningarna skapades juh av 18 års slitande & vedermödor då iallafall 75% av hallens kapacitet bestod av ståplats.
Jag hävdar: Utan EU hade vi haft kvar vår lada. Utan ståplats hade vi haft kvar vår lada. Utan ernie eagle hade vi haft kvar vår lada. Utan friskan hade vi haft kvar vår lada. Utan Kenneth Westberg hade vi haft kvar vår lada. Det jag vill ha sagt att det är allas vår lada! Peace!