1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 443893

Sv: Klacken hördes dåligt i går
JimmyH: Jag har hört att Frölunda har riktiga medgångssupportrar. Det erfarenheten har vi inte kunnat ta till oss i Sydkraft Arena. Fjolårets succé-säsong tycks gå i repris och vill gudarna väl blir det finalplats till våren.

"Än vet ingen hur långt en Volkswagen kan rulla", läser jag på bakrutan till en ljusblå välbehållen VW Typ-1 (bubblan) var gång jag passerar KTH Arkitektur på Östermalm här i Stockholm.

Gissar att det är ungefär samma situation vi Timråsupporters befinner oss i.

8 raka segrar och fortfarande påväg mot toppen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer