JimmyH: Timrå har haft en örn som logga så länge som jag minns och har brytt mig om det. Namnet har varit Timrå Red Eagles sålänge jag minns och har brytt mig om det...
Så en sak är i alla fall säker. Jag tycker inte om det!
Den gammla loggan är såååå myclet snyggare. Jag skulle lugnt ha köpt en munkjacka från supporter klubben till mig och till min bror i julklapp om det hade varit SKs logga på ryggen eller gammla klubbmärket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Namnet har varit Timrå Red Eagles sålänge jag minns och har brytt mig om det...
Så en sak är i alla fall säker. Jag tycker inte om det!
Den gammla loggan är såååå myclet snyggare. Jag skulle lugnt ha köpt en munkjacka från supporter klubben till mig och till min bror i julklapp om det hade varit SKs logga på ryggen eller gammla klubbmärket.
Nu får det vara.