Jag lägger ner nu. Jag har varit hur tydlig som helst i mina inlägg och förklarat i flera omgångar min åsikt. Men tydligen har vissa svårt med svenskan härinne.
Jag vet vem jag är och vad jag står för. Och sticker det er i ögonen och ni inte vill förstå min ståndpunkt och köra huvudet i sanden så kör till.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag lägger ner nu. Jag har varit hur tydlig som helst i mina inlägg och förklarat i flera omgångar min åsikt. Men tydligen har vissa svårt med svenskan härinne.
Jag vet vem jag är och vad jag står för. Och sticker det er i ögonen och ni inte vill förstå min ståndpunkt och köra huvudet i sanden så kör till.
Jag tänker inte stå i vägen.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)