1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 444532

Sv: Klacken hördes dåligt i går
Helg Ernest: Vad fan ville du ha sagt med det där då?

För det första säljer jag inte program utan matchlotter. Och för det andra ser jag inte ner på sittplatspubliken. Jag anser mig bara ha rätten att vara lite stoltare´vid eventuell framgång. Är det förbjudet kanske?

Är det för att jag präntar ner mina känslor som det väcker känslor. Jävla jantelag och svensk avundsjuka säger bara jag då.

Var det nån som hakade upp sig på WÖ-Kalle oxå?

Nej han var sjuk. Då är det minsann skillnad.

Skrattretande!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer