Helg Ernest: Det bara alla ni andra som är så förbannat trångsynta hela tiden och INTE vill förstå det jag förmedlar.
Det var likadant med Evangeline-tråden, likaså när vi snackade damhockey. Jag blev verbalt påhoppad utan att ni egentligen förstod vad det var ni angrep. Det var bara en massa lösa antagande hit å dit.
Tänk om ni kunde fråga nån gång istället för att bara dra era egna slutsatser om allting.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det var likadant med Evangeline-tråden, likaså när vi snackade damhockey. Jag blev verbalt påhoppad utan att ni egentligen förstod vad det var ni angrep. Det var bara en massa lösa antagande hit å dit.
Tänk om ni kunde fråga nån gång istället för att bara dra era egna slutsatser om allting.
Vad är det som krävs för att ni skall förstå???