1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 445328

Sv: Vi lyssnar på våra medlemmar!
Ambroo: Varför inte svartklädda, tysta och svårmodiga?

Lokala medier? Reklambyråer? Inte ens de bästa reklambyråer lyckas hålla näsan över vattenytan någon längre tid och synas innan deras kampanjer dör nästan osedda. Det tänkandet och tilltron till reklam tillhör en förgången tid. Vi svämmas över av information. Budskapet når inte fram. Bara bomber och huliganism bryter igenom svammelskramlet och gimmickvärlden. OBS ironi.......

Lokala medier och gratistidningar är som hydrokortison, förr var det receptbelagt och någorlunda kontrollerat. Nu kan vilken jävel som helst köpa hur mycket som helst.

Lokala medium är kanske att föredra att kontakta.

Saida where are you??

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.