Jag tycker det känns lite snett detta med att Supportrana KRÄVER Tallarna tillbaks osv.Vad är nästa steg......kvartsamtal med Kenta???
Sen detta med Tallar eller inte......jag var med på Tallarnas tid liksom många här .......då Örnen kom var det samtidigt ett steg MOT något nytt en symbol för detta och för mig känns det som ett steg tillbaks att återgå till Tallarna ÄVEN om jag tycker de är ganska snygga! Förändringar känns och det gjorde det även för mig då Tallarna blev utbytt......men mina känslor får jag försöka ta ansvar för!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen detta med Tallar eller inte......jag var med på Tallarnas tid liksom många här .......då Örnen kom var det samtidigt ett steg MOT något nytt en symbol för detta och för mig känns det som ett steg tillbaks att återgå till Tallarna ÄVEN om jag tycker de är ganska snygga! Förändringar känns och det gjorde det även för mig då Tallarna blev utbytt......men mina känslor får jag försöka ta ansvar för!