håckla: Haha......ja då är man tillbaks på den gamla goda tiden............
Måste säga att då man gick på uterinken kändes Sydkraft Arena låååååååååååångt borta men jag tänkte aldrig på att vi skulle gå tillbaks till att spela utomhus då inomhus blev verklighet..........haha
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Haha......ja då är man tillbaks på den gamla goda tiden............
Måste säga att då man gick på uterinken kändes Sydkraft Arena låååååååååååångt borta men jag tänkte aldrig på att vi skulle gå tillbaks till att spela utomhus då inomhus blev verklighet..........haha