1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 445481

Sv: Vi lyssnar på våra medlemmar!
Ambroo: Snygg länk! Men killen som heter Bo Berggren... Är inte det "Bulla"?
Jag älskar för övrigt marknadsavdelningar med stil. Svarta kostymer, vita skjortor, röda slipsar... På med solbrillor och vi har TIK:s eget grånanande svar på Blues Brothers! Den treon skulle garanterat sälja ut SA-arena om dom kör ett gigg.

Det handlar bara om att marknadsföra dom rätt;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.