1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 446519

Sv: Tallar eller örnar
Örnen är för mig en gåta. När Timrå ändå valde att omprofilera mig så förstår jag inte vad det är för tattare de satt till att designa logotypen. Har editerat vektorversionen av Örnen och det syns på en gång att det är ett amatörmässigt hantverk.

Iofs behöver man inte vara någon einstein för att se att den är ful.. men när man kollar ankarpunkterna och hur slarvigt kurvorna är dragna i objektgrafiken så blir man förbannad.

Bortsett från det så är inte heller "Red Eagles" centrerat och R:et och s:et slutar inte i samma bashöjd.

Vad fan är fel i att göra något ordentligt?
Amatörer! *Förbannad*

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer