1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 44714

Sv: Njurunda Comments
AHA!!! Ja det var min reflektion över den där raketen som for över hela banan och satte fart på det andra kringarrangemanget i samband med Bifs intro. Har det alltid varit så?
I så fall förstår jag att bocken i Gävle inte står säker någon gång. Blev "jätteconfused" vill jag mena.

Jag är så glad trots förlusten att Timrå Ik är så mycket mer än bara spelarna i laget. Jag rös när klacken skanderade "vi ligger sist i tabellen..." Klockrent!

Timrå Ik är ett sätt att leva!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer