AHA!!! Ja det var min reflektion över den där raketen som for över hela banan och satte fart på det andra kringarrangemanget i samband med Bifs intro. Har det alltid varit så? I så fall förstår jag att bocken i Gävle inte står säker någon gång. Blev "jätteconfused" vill jag mena.
Jag är så glad trots förlusten att Timrå Ik är så mycket mer än bara spelarna i laget. Jag rös när klacken skanderade "vi ligger sist i tabellen..." Klockrent!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I så fall förstår jag att bocken i Gävle inte står säker någon gång. Blev "jätteconfused" vill jag mena.
Jag är så glad trots förlusten att Timrå Ik är så mycket mer än bara spelarna i laget. Jag rös när klacken skanderade "vi ligger sist i tabellen..." Klockrent!
Timrå Ik är ett sätt att leva!