1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 449606

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Man får tacka för underhållningen!
Då det var första gången jag hade chansen att se Timrå i år är det bara att konstatera att den här timråupplagan spelar bättre än någon tidigare jag någonsin sett. Inte bara bra spelare utan disciplinerat lagspel med en jäkla fart över hela rinken. Lars Jonssons bortkollring av ett par djurgårdare genom smågrym skridskoåkning är en detalj jag tar med mig.

Äckligt bra lag alltså!

Man känner sig helt ovan i rollen som timråsupporter. Underdogstatusen är som bortblåst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.