1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 450157

Sv: Inför Timrå-HV
Men det är ju klart att ett överskattat MODO ska få all uppmärksamhet!

För det första har de ingen klack och hockeykunnigpublik. Det ska även vara roligt att gå på hockey å vill man uppleva det så ska man inte dra sig till Kempehallen. Tyst som en mus...

Kan alla inse också att det är en lagsport. Foppa är inte hela laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.