Tyckte att Källarsson sett mkt säkrare ut under denna säsong.. Petade in två igår i Ånge också.. Hans puckbehandling har nog utvecklats under sommarn..!!
Vidare tyckte jag Micke Linds framspelning till sista målet, när han kommer in i zon, gör en tvärvändning, går in i banan och lirar pucken mot bortre stolpen där Fagemo(?) trycker i den, alltid är underbar att se, hoppas han får vara hel iår..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vidare tyckte jag Micke Linds framspelning till sista målet, när han kommer in i zon, gör en tvärvändning, går in i banan och lirar pucken mot bortre stolpen där Fagemo(?) trycker i den, alltid är underbar att se, hoppas han får vara hel iår..
Det kan nog bli ett kul år i år...