Ingenstans för dom finns inte, men som samarbetspartner vid en högst eventuell nybyggnation i Birsta så är väl Dragons den enda reella samarbetspartnern. De skulle dock, som du påpekar, få rikta in sig på att, i bästa fall, spela inför en halvfull stadion. Eeehhh ................å då blir det väl detta egentligen aldrig aktuellt ........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eeehhh ................å då blir det väl detta egentligen aldrig aktuellt ........