Redhat: Är väll rätt lugn av mig som person kan jag tänka. Men allvarligt så tycker jag och hoppas att Timrå går ut och vädjar om hjälp om man behöver det, vi supportrar kan nog hjälpa till mer än dom tror, bara dom ber om det. eller hur?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är väll rätt lugn av mig som person kan jag tänka.
Men allvarligt så tycker jag och hoppas att Timrå går ut och vädjar om hjälp om man behöver det, vi supportrar kan nog hjälpa till mer än dom tror, bara dom ber om det. eller hur?