1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 459350

Sv: Guldfrossa
Maggan: Måste det vara sådana jäkla byråkrati kring allting när syftet är gott och ALLA vet vem jag är och vad jag står för?

Får inte privatpersoner ta något som helst initiativ numer, måste allt ske fackligt och organiserat för att anses vara seriöst?

Revisor kan förresten min morbror vara, han är kassör i 6st föreningar så det är det minsta bekymret.

Bara vi kommer till skott och inte enbart tuggar framför burken!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.