I vilket fall känns det som att en insamling är lite Åshöjden över det hela när vi snackar om en förening som är bland de bästa i Sverige och som trots allt omsätter rätt stora pengar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I vilket fall känns det som att en insamling är lite Åshöjden över det hela när vi snackar om en förening som är bland de bästa i Sverige och som trots allt omsätter rätt stora pengar...