Mycket snack om multihallar... Men visst fan kommer Timrå IK att fortsätta spela sina matcher i den legendariska isstadion i många år framåt. Motorväg rakt in på parkeringen. vattnig varmkorv och en kuturhistoria som för evigt kommer att genomsyra väggarna. Men jag gillar visioner. Så varför inte?
En icke namngiven idrottsman som sysslar med en mycket fysisk och tuff sport tillfrågades:
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
fortsätta spela sina matcher i den legendariska isstadion i många
år framåt. Motorväg rakt in på parkeringen. vattnig varmkorv och
en kuturhistoria som för evigt kommer att genomsyra väggarna.
Men jag gillar visioner. Så varför inte?
En icke namngiven idrottsman som sysslar med en mycket fysisk
och tuff sport tillfrågades:
- Vad gör ont?
Han svarade:
Smala tjejer.